Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

31.08.2013

Kids Choice Awards Mexico 2013: Jorge Blanco - ulubiony aktor!

Z ostatniej chwili! Pamiętacie głosowanie do meksykańskiej wersji prestiżowej nagrody stacji Nickelodeon, do którego nawoływałyśmy w tym poście? 

Przypominam, że nominowali byli:
♣ Serial Violetta w kategorii: Ulubiony serial
♣ Jorge Blanco za rolę Leóna w kategorii: Ulubiony aktor 
♣ Pablo Espinosa za rolę Tomasa w kategorii: Ulubiony aktor drugoplanowy (?) 
♣ Mercedes Lambre za rolę Ludmiły Ferro w kategorii: Ulubiony wróg
♣ Clara Alonso za rolę Angie w kategorii: Ulubiona aktorka drugoplanowa

Jak donosi twitter Jorge Blanco - udało mu się wygrać w swojej kategorii!
Wielkie dzięki wszystkim, którzy na mnie głosowali! Kocham Was! 
Clarze Alonso niestety nie udało się wygrać.

Dziękuję wszystkim, którzy wielokrotnie na mnie głosowali. To dla mnie największa nagroda. Najlepsi fani!

Jesteście niesamowici! Czuję od Was wsparcie. Niestety nieudało mi się wygrać sterowca [tak się nazywa statuetka - red], ale wygrałam najlepszych fanów na świecie.
W Meksyku na statuetki nie otrzyma również serial Violetta, Mercedes Lambre oraz Pablo Espinosa, ale nie pojawiły się żadne informacje od tych osób.

Wciąż jednak możemy głosować w #KCAArgentina, o czym zaraz pojawi się kolejny post!


Uroczysta gala rozdania nagród odbędzie się
 11 września o godzinie 19.30 czasu tamtejszego
 co oznacza, że u nas będzie wtedy 12 września, godzina 2:30.  

Postaramy się załatwić livestream z tej uroczystości, abyście mogli ją obejrzeć na żywo. 

1 komentarz:

  1. Jorge wygrał!!!!!!!!!!!!! Ale jestem szczęśliwa, zasłużył na nagrodę!! Szkoda tylko, że pozostali nie wygrali, ja nie wiem kto głosował...

    OdpowiedzUsuń