Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

20.08.2013

Martin Saban - reżyser Violetty - odpowiada na nasze pytanie odnośnie 3-ciego sezonu

Martin Saban - reżyser Violetty - odpowiada na nasze pytanie odnośnie 3-ciego sezonu



Dziękuję Dziewczynie z Aska, która mi o tym przypomniała, bo na śmierć zapomniałam, że kilka dni temu napisałam do obsady i reżysera Violetty, Martina Saban, z zapytaniem, czy powstanie 3 sezon. Martin odpisał nam! Co takiego do nas tweetnął? Odpowiedź w rozwinięciu :)




Pierwsze co zrobiłam, to mało nie zemdlałam, oraz napisałam do Milens sms'a.

Martin napisał:
Zaimponowało mi, że napisali do mnie ludzie z Polski. Mam nadzieję, że będzie Violetta3.



Cóż, nie tego się pewnie wszyscy spodziewaliśmy, ale to zawsze jakaś nadzieja (Widzisz? Milens, niedowiarku!).
Pod spodem, ludzie komentowali, że bardzo pragną tego 3 sezonu, więc widać, że Violetta3 wciąż stoi pod znakiem zapytania i zależy od Studia Pol-ka (do którego aż chyba napiszę) oraz tego, czy Disney Channel zamówi nowe odcinki. Jak sądzicie?




Wiolczur

37 komentarzy:

  1. Byłoby świetnie, gdyby był trzeci sezon!
    Jest nadzieja!

    OdpowiedzUsuń
  2. boze XD ty to bys niebo i ziemie poruszyla zeby znalezc newsa na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. El amor a la distancia ♥ Czyli Marcesca w 41 odcinku

      Usuń
  4. W końcu jest jakaś nadzieja <3 ale nawet gdyby miał być to byśmy musieli czekać ;) ale co to dla nas ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli powstanie to będzie pewnie tak jak z 2 sezonem. W Argentynie czekają, a u nas po skończeniu puszczają następny. Mam nadzieje. :)

      Usuń
    2. pewnie tak ;) u nas będą powtarzali , a w Argentynie będą czekali :P

      Usuń
  5. Hej.Moglby ktoś strescic ten odcinek bo ja niestety nie umiem hiszpańskiego ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że powstanie trzeci sezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co się wydarzyło w tym odcinku ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą notkę czytałam rano na telefonie zaraz jak otworzyłam oczy. Jak doszłam do odpowiedzi to wyskoczyłam z łóżka! To mój dzisiejszy power ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ej a mogłabyś opowiedzieć co było w 41 odc. bo nic nie rozumkiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też w sumie gówno zrozumiałam XD Ale opowiem co się działo z perspektywy osoby nie znającej hiszpańskiego.

      Camila bardzo martwiła się o Violettę i jej głos i zastanawiała się jak jej może pomóc. Violetta nie chciała żadnej pomocy. Wtedy pojawił się Marotti bardzo entuzjastycznie gratulując Vilu świetnego (phi) występu. Ona nie mogła się odezwać, żeby pokazać mu swoją niedyspozycję, dlatego Camila odwróciła jego uwagę, a Vilu dała dyla. Później był szereg niezrozumiałych dla mnie sytuacji z Jade, Esmeraldą i Germanem, gdzie w międzyczasie pojawiła się Olga goniąca Ramallo i machająca pierścionkiem (od Cardoso) na prawo i lewo. Jak dla mnie, to chciała mu udowodnić swoje zaręczenie, albo coś. Kiedy German wyszedł za nimi, J. i Esme zwiały do tego ośrodka, żeby pogadać. Później była ckliwa rozmowa Marcesci, gdzie się mało nie poryczałam. Opowiadała dlaczego wyjeżdżam, a M nie mógł tego zaakceptować. Później jak wychodzili już przebrani, spotkali Vili i Cami, a one wyznały im prawdę o przypadłości V, Marco głośno krzyknął "STRACIŁAŚ GŁOS?!?!", ale go uciszyły. Pojawił się Diego, ale Violetta nie odezwała się do niego słowem (w następnych odcinkach będzie tak gadała z nim przez Skype'a. Będzie poruszać ustami, a Camila będzie mówiła XDDD). Później jak Vilu wracała do domu to dopadł ją León, opowiadał o czymś, ale widząc, że ona się nie odezwała ani słowem, mruknął coś wkurzony i sobie poszedł - DRUGA SYTUACJA, KIEDY LEDWO POWSTRZYMAŁAM POWÓDŹ ŁEZ W DOMU. Dopadły ją Cami i Fran i poszły do domu. W międzyczasie znów J i Esme, rozmowy Diego, Ludmiły i Naty oraz Angie, Pablo itp. Podryw Beto jak zwykle spełzł na niczym. Pablo zadał zadanie grupowe na przygotowanie piosenek bodajże z 3 gatunków (rock, pop i coś tam). Te grupy to: Broduey i Marcesca jako jedna | Ludmi, Cami, Naty jako druga | León, Maxi, Andres (CHYBA!) jako trzecia. Oczywiście Camila: Por favor, no! Bo nie chciała być z nimi w grupie (nie dziwię się), no ale - klamka zapadła. No i była jeszcze sytuacja w domu u Violi, kiedy musiały nakłamać tacie, że okej, że Viola mówi. Potem Vilu gdzieś wybyła, do Fran zadzwonił Marco, a F się wymsknęło, że wyjeżdża co usłyszała Camila i miały taką smutną rozmowę, że będą tęsknić, że kocham cię itp. Do domu przychodzi Diego i chce wejść, ale Olga mu nie daje. Olga jest przekonana, że Vilu nie ma w domu, ale wychodzi Fran, więc wpuszcza Diego. Fran gada z Diego, aż Diego odchodzi w końcu. Pewnie był zdziwiony tym, że Vilu się do niego nie odzywa ani słowem. Później nie bardzo pamiętam co się działo, ale Vilu idzie spać i rano się okazuje że może mówić, śpiewa Como Quieres, tata jej bije brawo, gadają, ale nagle budzi się i okazuje, że to był tylko sen a ona dalej nie może gadać. W międzyczasie Andres się żegna z taką laską, a jeszcze wcześniej León gadał z Larą i zagrał jej Dile Que Si (-.-), a z kolei kiedy Andres miał depresję, to Broduey z Maxim zagrali mu piosenkę Brodueya. + Nie jestem pewna czy to było To, ale Angie grała na keybordzie chyba Algo se Enciende, ale nie jestem pewna. Odcinek kończy się tym, że Esmeralda gada przez telefon (z Jade chyba) i powiedziała coś nie halo, bo German ją usłyszał i był w szoku, a ona nieźle podminowana, że to słyszał :)))

      Na resztę poczekamy aż Milens obejrzy XD

      Usuń
  10. ale by było super :)
    serdecznie zapraszam na bloga. zamieściłam tam zdjęcia z ostatniego odcinka violetta 2:)
    mylovevioletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz do Studia Pol-ki! W tej chwili xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby te Studia Pol-ka się zgodziło :D :D Bo tak na prawdę to Disney na pewno się zgodzi ... Przez ten serial jest duża oglądalność i przy tym strasznie dużo zarabiają , a jest takie przysłowie ,, Nie zarżną kury , która znosi złote jaja '' ;P ( chyba jakoś tak leci te przysłowie ;P ) ... Więc chyba wszystko zależy od Studia Pol-ka ;D to chyba dobry pomysł żeby do nich napisać ;D ... Ciekawe czy mają twittera ( te studio ) , bo jak ma to zaspamujemy ich ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej, ale napiszcie do reżysera żeby w 3 sezonie nie dochodził znowu jakiś chłopak który się zakocha we Violettcie i będzie chciał rozwalić Leonette bo to już nudne -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiki ale nawet nie wiadomo czy będzie a scenariusz to oni układają :D

      Usuń
    2. wiem wiem..xd ale jesli by był to żeby historia ''Violetta zakochana w dwóch chlopakach'' się 3 raz nie powtarzała...:D

      Usuń
  14. już napisałam do studio pol-ka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w 3 sezonie (jak powstanie) powinien wrócic Tomas :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jakby był 3 sezon, to niech w nim nie będzie Tomasa, Diego i Lary i niech będzie Leonetta <33 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diego może być, ale żeby był z Ludmiłą albo cos..xd

      Usuń
  17. SUPER! Pan Saban nas zauważył! :) To super, może jak będziemy ładnie prosić to zrobią Violetta3? Tylko, że ja mam zdjęcie na który rozbierają plan Violetty :C
    BUuuuu...
    Viel. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super !! <33 Yohuu :)
    Sprawdzicie pocztę <3 Wysłałam Wam pewne informacje o ślubie i przyborach Violetty ... :D ;*
    ~Julia~

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodajcie osoby do zakładki "Postacie i Aktorzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wysłałam sms do Milens? czyli się znacie? To mogło mieć jakieś wpływy na wybranie do obsady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciasteczkowy potwór20 sierpnia 2013 16:17

      No błagam! To już szczyt wszystkiego!

      Usuń
    2. Właśnie masz racje to szczyt wszystkiego !

      Usuń
    3. To chyba normalne że jak są w jednej obsadzie to mają swoje numery przecież muszą się jakoś komunikować, co nie oznacza że miały swoje numery wcześniej albo że to jakoś wpłynęło na wybór Milens. Mi się wydaję że to był bardzo dobry wybór bo ona już nawet wcześniej się wykazywała na filmwebie więc nie wiem w czym problem :)

      Usuń
  21. Jeśli byłby 3 sezon chętnie zobaczyłabym w nim Leonettę, Naxi i Marcescę, bez żadnych kłótni i awantur, ale wiem, że taki serial nie potrwał by długo :)
    Zapraszam do mnie, zrobiłam prolog :) http://leonettav.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęściara z ciebie
    P.S Super blog

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham violę niech będzie 3 sezon naj jest jorge blanco <3 ale martina też jest super , lubie bardzo jorge martine i mercedes

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo bym chciała 3 sezonu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham Violettę i chciałabym jak najprędzej trzeci sezon!!!

    OdpowiedzUsuń