Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

27.08.2013

Martina na pokazie mody Benito Fernandez na BAAM39 [AKTUALIZACJA ZDJĘĆ]

BAAM39 - Najbardziej prestiżowy pokaz mody w Argentynie.


Od wczoraj (26 sierpnia) do 3 września rozpoczyna się tydzień mody. Trwa dokładnie 8 dni w Sheraton Hotel, Salon Isidro. Podczas tego wydarzenia najsłynniejsi projektanci mody będą trwały warsztaty, konferencje oraz wykłady na temat nowych projektów.


W wielkim wydarzeniu uczestniczyła też Martina Stoessel, która otworzyła pokazy mody Benito Fernandes w hotelu Sheraton w Retiro. Odziana przez markę SOFIA CAPUTO w pięknych złoto-czarnych kolorach wystąpiła na wybiegu.




Martina Stoessel i Benito Fernandez



Martina Stoessel

Martina Stoessel

Martina Stoessel

Martina Stoessel  Martina Stoessel
Martina Stoessel  Martina Stoessel
Martina Stoessel  

Martina StoesselMartina Stoessel

Bezpośredni odnośnik do obrazka  
 


Martina Stoessel i Benito Fernandez

Martina Stoessel i Benito Fernandez

Martina Stoessel i Benito Fernandez

Martina Stoessel i Benito Fernandez

Martina Stoessel i Benito Fernandez

 

9 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądała <3
    + super blog <3
    +ciekawe wpisy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda Tini ślicznie wyglądała. Super blog pozdro dla redaktorek - Natalia

      Usuń
    2. super kocham ją

      Usuń
  2. ciasteczkowy potwór27 sierpnia 2013 17:05

    ojejku! Jak Tini ślicznie wygląda <33

    potwór:*

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć wiecie jak zagrać na organach ser mejor? bo ja wiem kliknijcie na ten link https://www.youtube.com/watch?v=ZairVc2zpYs

    OdpowiedzUsuń
  4. No super, oskarżasz mnie o kopiowanie a same robicie notatki z naszych pomysłów to o tym o butach i kolejnej sesji Baby-G . :-(
    Więc my też czasami jak widzimy wywiady. Np. ten co mam na blogu od was ale wlasciwie on jest od innej dziewczyny.
    A tutaj masz takie same zdj, jakie my , a my to 1 dodałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kopiowałam tego znikąd- zauważyłam to dzisiaj na Twitterze Martiny.

      Usuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=4LBbqHGiiQY&feature=youtube_gdata_player To jest filmik z tego pokazu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Martina nawet ładnie wygląda, ale za to tragicznie się zachowuje. Rzygać mi się chce od tego jej uśmiechu. Kiedyś lubiłam tą piosenkę, co leci w filmiku, ale teraz trochę mi obrzydła.
    TA CO UWIELBIA WASZEGO BLOGA I NIENAWIDZI "tini"

    OdpowiedzUsuń