Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

19.08.2013

Facundo Gambande ogłosił Twitcam z Albą Rico!

Dziś o 5:26 naszego czasu Facundo Gambande umieścił na twitterze następującą wiadomość:

Co oznacza, że Twitcam z Albą Rico (odtwórczyni Naty) odbędzie się jutro, tj we wtorek 20 sierpnia o godzinie 20:00 naszego czasu.

Jak widzicie, ogłaszane jest mnóstwo twitcamów, a moim zdaniem ma to związek z promocją drugiej połowy drugiego sezonu, która wystartuje dziś. Nowe odcinki zostaną u nas opublikowane jak tylko się pojawią, więc wyczekujcie ich.

Do tej pory mogliśmy być na 3 twitcamach (z racji tego, że przegapiliśmy jeden, akcja organizowana była dla dwóch) - twitcamie Diego, Tini i Mechi, twitcamie Xabiego, Samuki i Diego, oraz twitcamie Artura Logunova.

Jesteście gotowi na kolejną odsłonę Dajmy czadu na twitcamie?

Wszystkie informacje ukażą się jutro w godzinach 18-20, a relacja jak zwykle będzie na bieżąco.

Tinistas i Wiolczur



30 komentarzy:

  1. Cieszę się i to bardzo, ale nie wiem czy będę mogła oglądać ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! Zaspamuje pytaniami o Naxi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GODZINA IDEALNA! :D na pewno będę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę obciążać tłumacz Google!
    Trzeba wypytać się o relacje Naxi, Falby, Naxi, Falby... Ale podjarka ^ ^
    Będzie spam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba obejrzę *-*
    Chyba będę mogła. *o*
    Chyba zaspamuję im czat. *O*
    xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ja będę. godzina jest idealna, bo jak o 22 to późno jest

    OdpowiedzUsuń
  7. I znów będzie spam na czacie XD
    Dobrze, że o 20.00 a nie o 3.00 w nocy :)
    Już czekam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super !! ♥ Kocham albę . ;* Najlepsza aktorka w serialu moim zdaniem , a Jorge to najlepszy aktor. Ale coś tu jest podejrzane.Oni razem na TC ?! *o*
    Przecież podobno Facu spotyka się z Mechi .
    Mniejsza o to ale będzie spamik ;*
    Ej mam prośbę do was. Zrobicie tak jak zawsze że tłumaczycie zdania na hiszpański .Pilssss !! ;*
    Ja chcę zdanie "Czy was coś łączy więcej niż przyjaźń *o* "

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super !! ♥ Kocham albę . ;* Najlepsza aktorka w serialu moim zdaniem , a Jorge to najlepszy aktor. Ale coś tu jest podejrzane.Oni razem na TC ?! *o*
    Przecież podobno Facu spotyka się z Mechi .
    Mniejsza o to ale będzie spamik ;*
    Ej mam prośbę do was. Zrobicie tak jak zawsze że tłumaczycie zdania na hiszpański .Pilssss !! ;*
    Ja chcę zdanie "Czy was coś łączy więcej niż przyjaźń *o* "

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh... nie bd miała czasu.... ale mam nadzieję, że będą nagrania. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście będę. Facu zapytam o relację z Mechi, na pewno! A Albę? Jak potoczą się jej losy w serialu. Może nie jestem fanką Naxi (Caxi <3) to bardzo lubię Maxiego i Naty ;)

    Mechi:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie prawisz! heheh, mam takie samo zdanie jak ty odnośnie shipp'ów i postaci. ;-)

      Usuń
  12. Dzisiaj ok.1-2 w nocy był tc Jerry'ego Velazquez'a :) powiedział coś o Polsce i pró ował powiedzieć CZEŚĆ,ale coś mu nie wyszło :D (ot tak takie info,może się przyda )

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam! : violettainlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj, Polski spamik chyba się gotuje XD Jejuuu jak się cieszy mi mordka *.* Będę na 100 % Idę obciążać google tłumacz i spisywać na kartce, do cioci po książkę (tłumacz na hiszpańsko-polski) . JEEEJ <3333

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba znów avatar zmienić XD
    zapraszam vilueio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciasteczkowy potwór19 sierpnia 2013 21:03

    Dobrze, że już o 20, bo wtedy na pewno będę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super!! Godzina idealna!! Bedzie spamik!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciasteczkowy potwór19 sierpnia 2013 21:27

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lLSywa-9RoQ

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj ok.1-2 w nocy był tc Jerry'ego Velazquez'a :) powiedział coś o Polsce i próbował powiedzieć CZEŚĆ,ale coś mu nie wyszło :D (ot tak takie info,może się przyda )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można gdzieś obejrzeć ten twitcam

      Usuń
    2. Z tego co patrzyłam na yt to jeszcze nie,aczkolwiek ja nagrałam(niestety telefonem)kawałek jak śpiewał voy por ti,cuando me voy i jak próbował powiedzieć 'Cześć''.Może ktoś wrzuci na youtube'a nagranie z tego tc w odpowiedniej jakości :)

      Usuń
  20. A kiedy Candelaria Molfese ogłosi swój twitcam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciasteczkowy potwór20 sierpnia 2013 16:18

      Kiedy będzie miała ochotę

      Usuń
  21. Napisz te "podstawowe zwroty" po hiszpańsku co wtedy. Pliisss :)
    Dobrze że jest o 20 przynajmniej nie będę spać przy oglądaniu tak jak wtedy o 3 masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://violettaxxx.blogspot.com/ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jestem fanką Naxi. Bardzo lubie Albę Rico! To moja 2 ulubiona aktorka! - Natalia

    OdpowiedzUsuń