Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

25.11.2013

Jak myślicie czy oni Cande i Facu są razem?

Jak myślicie czy oni Cande i Facu są razem?
Ostatnio można było zauważyć, że Facundo i Candelaria (odtwórcy Maxiego i Camili) bardzo się do siebie zbliżyli. Świadczą o tym niżej przedstawione tweety :

Kocham ich, tu Mechi, aaaaa ja też!!!



 Już w Gwatemali!! Jak pięknie!!

Poznając Gwatemalię!! Co za piękny kraj!!! Wszyscy jestesmy bardzo zadowoleni!!!


Dobra pieczeń.  Barcelono jak dobrze nas traktujesz!
Razem w Barcelonie!! Idziemy tam!! kdmolfese kocham cie!!

Już w Madrycie po 1,5 h przyjechalismy do Barcelony!!!

 Wiecej z Barcelony na tle rzeźby Kolumba na końcu alei Catalunya!!

Zaczynajmy dzień od zwiedzania B A R C E L O N Y !!!
 Spacerując po Barcelonie.

 Opublikowałem nowe video 


Jak widać trochę tego jest. Po tym wszystkim nie mamy wątpliwości, ze są razem. Co jednak z pogłoskami o tym, że Facu i Alba są razem? Przytoczę tu jednego tweeta :


Uwielbiam, uwielbiam, że uwielbiasz, że uwielbiać się. razem możemy więcej (chodzi o piosenkę) 
Nie można zaprzeczyć, że może to wzbudzić kontrowersje. W takim razie jaka jest prawda? Przedstawię jeszcze kilka zdjęć :

 
     
 





 




To tylko niektóre ich wspólnych zdjęć i tweetów. Wyraźnie na nich widać bliskość pomiędzy tą dwójką. Rzekomy związek Facu z Albą był tylko i wyłącznie domysłem. Muszę jednak przyznać, że łatwo można się w tym wszystkim pogubić, a to wszystko przez jednego dwuznacznego tweeta wrzuconego do sieci. 

Dla ścisłości. Szukałam wiele dowodów potwierdzających miłość między naszą serialową Natalią a Maksymilianem, ale nie znalazłam niczego - oprócz tego jednego jedynego tweeta, który tak naprawdę niczego nie oznacza. Można go wziąć bardziej w kontekście bardzo bliskiej przyjaźni, wręcz takiej na wieki, która zawsze będzie się dopełniała i okazywała wzajemną pomoc.

A wy co o tym sądzicie? 





44 komentarze:

  1. Wole jakby był z Albą ale Cande też spoko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Num :3
      Alba jest lepszą dziewczyną dla Facu :P
      Ale skoro się lubią, to nie mam nic przeciwko. c;

      Usuń
    2. święta racja. niech sobie będzie z albą al może też z cande

      Usuń
    3. alba jest głupia wystarczy że sa w serialu parą

      Usuń
  2. Jak JA KOCHAM TE PARĘ!!!! oni razem tak słodko wyglądają. nie mam weny na pisanie komentarzy więc to wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację chociaż nie wyglądają słodko bo wyglądają PRZESŁODKO . Fande for ever

      Usuń
  3. Mimo mojej wielkiej nienawiści do caxi spróbuję się nie załamać, bo w rzeczywistości są w końcu innymi ludźmi.
    Teraz chciałabym się zachować jak jedna ośmioletnia fanka Jortini i tupać nogą w podłogę. Sapphire, jesteś już duża ^ ^
    No. Tak czy siak mam nadzieję, że wszyscy będą sobie szczęśliwi c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, kochana. My możemy razem cierpieć. :D
      Caxi, Caxi everywhere. XD
      Nom, trudno. :D
      Łudzę się jeszcze na ,,Hermoso Amistad"
      Ale z Facu jej będzie dobrze. :D

      Usuń
  4. Nie potwierdzili tego. Na tym zdjęciu gdzie trzymają się za ręce, fotograf napisał "Piękna przyjaźń". Sama Candelaria zaprzeczyła, twierdziła, że są tylko przyjaciółmi. Poszukam tego postu na tt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż to, że za Caxi nie przepadam (Naxi forever ^^) To w rzeczywistości tworzą naprawdę słodką parę.
    Życzę im jak najlepiej. :)
    + zapraszam na mojego bloga- http://violetta-o-historii-rozdartego-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli to prawda to bardzo się cieszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham to zdjęcie jak trzymają się za ręce. <333333333333
    W serialu kocham Naxi, ale to tylko serial, nie rzeczywistość. :<
    Życzę im dużo szczęścia. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, kocham tę parę!!! Tylko jakie by było połączenie ich imion...hmm...facularia? XD Nie mam weny.

    Zapraszam do mnie: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. JEA! W końcu potwierdzone! Ja to wiedziałam! Wiedziałam od początku! Kogo ja próbuję oszukać... nie wiedziałam, to była tylko moja chora wyobraźnia. Chociaż jak się okazuje w sumie nie taka chora, bo to prawda!
    Jak się cieszę! <333333333333333333333
    FANDE <33333333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pytanie, czemu w etykietach jest napisane Clara Alonso, a o Clarze nic nie ma i nie ma etykiety: Candelaria Molfese?

      Usuń
  10. Zaktualizujcie post, bo są nowe zdjęcia (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęścia im . ! :* Niech będą razem jak najdłużej . ;) CAXI 4ever . ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. To powiedział (potwierdził związek) ktoś z nich???
    Oficjalnie, czy tylko my myślimy, że jest ogromne prawdopodobieństwo???
    Bardzo proszę o odpowiedź, a za pomoc serdecznie dziękuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facu potwierdził na swoim asku

      Usuń
    2. O ile go wgl ma hah :D Ale tak po dłuższym zastanawianiu to mogą być tylko domysły.

      Usuń
  13. Szczerze mówiąc, wolę Naxi, ale wiadomo, że w prawdziwym życiu, ludzi Ci nie są jak w serialu. Najważniejsze jest to, by oboje byli szczęścili! Ładnie razem wyglądają :)
    serialowe paringi? JORGE & MARTINA of course. Coś nierealistycznego, ale.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jorge I tini byli razem na poczatku Violetty jak nagrywali oczywiście

      Usuń
  14. Chciałabym żeby był z Albą, ale to tylko da tego, że ubóstwiam Naxi, a na miłość boską przecież to tylko serial. Nie znamy ich na prawdę i nie wiemy jacy są i jakie są między nimi relacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mi kibicuje! (jeśli w ogóle są razem) Mam pytanko czy się nie myle i oboje ustatnio dodali takie zdjęcie rąk takie samo?

    OdpowiedzUsuń
  16. A mogłabyś dodać postach o innych (domyślnych lub nie) związkach serialowych? np. jak są plotki że Diego z Clari czy Mechi z Xabim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diego nie jest z Clari - uśmiali się jak to usłyszeli, nie chcemy siać plotek.

      Usuń
  17. Też są ludźmi i mają prawo być z kim chcą. Ja nic o tym nie myślę, bo ani i ich nie znam, a oni też są ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tę parę,wyglądają uroczo <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieeeeeeeee! !!!! Ale ja jestem głupia! !!! Okazało się że byłam w Barcelonie w tym samym czasie co oni i ich nie spotkałam, nawet nie wiedziałam! !!! :( :( :( :( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak! Wprost uwielbiam tę parę! Mi się wydaje, że to coś więce4j niż przyjaźń ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się wydaje że oni są tylko przyjaciółmi bo takto to po co by mieli to ukrywać ?! Tylko wzubudzają podejrzenia i nie cierpliwość <3 P.S Ja chce Falbe :< Może dlatego że kocham Naxi ale niewiemy jacy oni są naprawde ani czy do sb pasują (w realu) ale mam nadzieję że to tylko przyjaźń !!! <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba by było zapytać ich samych. Może to być miłość, ale taka, którą darzą się przyjaciele. Mozę to równie dobrze być miłość taka jaką darzą się chłopak i dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie do adminiki czy wiesz może kiedy będą nowe odcinki violi bo ja i moja siostra jesteśmy wielkimi fankami tego serialu i sie martwimy poradzisz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Serio te tweety to chyba potwierdzają, przecież nie wszyscy chcą oznajmiać całemu światu związek pisząc: Hey jesteśmy parą! Ale teksty: kocham Cię, buzi i te sprawy mogą naprawdę prowadzić do naszych stwierdzeń, że są razem... Ale wiecie czasem są takie "niezywkłe" przyjaźnie, np. Victoria Justice i Avan Jogia - słyszałam raz wywiad z Victorią (która ma chłopaka!), że Avan jest dla niej bardzo ważny i nie wyobraża sobie życia bez niego. Na zdjęciach sie przytulają, całuja w policzki, piszą "bardziej niż miłe rzeczy" na TT, ale NIE SĄ para. No więc musimy chyba czekac, żeby ktoś to naprawdę jasno potwierdził, to moje zdanie, alllleeee sie rozpisałam, sorry ;P
    Ps. Świetne posty dziewczyny! Trzymacie poziom! Jest tyle wpisów, a wyobrażam sobie, że nie łatwo wszystko pogodzić, ja chodze dopiero do 2 gim, nie jestem kujonem, ale naprawde ostatnio nie mam czasu się wyspać. Respect Violetta Polska!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cande i Facu *_____* ( niech będą razem ) !

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest moja ulubiona notka < 3 . Uwielbiam ich i uważam, że słodko razem wyglądają ^^ . Chciałabym, aby w końcu potwierdzili to, że są razem, to jest moję wieeeeeeeeeeeeelkie marzenie ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  27. Wolę Naxi ! Naxi forever *_* !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. To co wypisujesz tutaj to gupoty Facu i Alba są razem jest tweek gdzi Alba napisał "Uwielbiam to że mnie kochasz Facu" Alba napisała że z nim tweeka i jest zdjęcie gdzie całują się w usta i że on jej się oświadczył bo Alba napisała"Facu z dnia na dzien mnie zaskakuje kocham go" A Cande to są najlepsi przyjacieli.

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja mam dla was szokującą wiadomość bo tak naprawdę to jest o wiele inaczej ...
    Cande ma dziecko z Jorge i drugie jest w drodze są takze zareczeni i mają plan się pobrac...
    Facu i Cande są tylko takimi best friends na dobre i na złe oni się znają od dziecka wiec nie dziwcie sie że sa tak blisko ... Podam przykład ja i mojej przyjaciółki chłopak robimy sobie takie foty (przy niej) i to nie oznacza że jestesmy parą . Moja przyjaciółka również strzela sobie takie sweet fotki z moim chłopakiem przy mnie.

    OdpowiedzUsuń